Direnişteki Öğretmenler TBMM’de Görüşme Yaptı: Talepler Karşılıksız Bırakılıyor

Ankara’da 15 Haziran’dan beri süresiz açlık grevi sürdüren Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası üyeleri ile mülakat mağduru öğretmenler heyeti, 23 Haziran 2026’da TBMM’de AKP Eskişehir Milletvekili ve Milli Eğitim Komisyonu Başkanı Ayşen Gürcan ile bir araya geldi. Görüşme, öğretmenlerin kamusal eğitim hakkını savunma mücadelesinin bir parçası olarak gerçekleşti; ancak belirsizlik devam ediyor.

Giriş Yap

Devrimci Düşün Gazetesi ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.