1. Haberler
  2. Emek
  3. Testi Pozitif Çıkan İnşaat İşçisi, Hastane Önünde Yatıyor!

Testi Pozitif Çıkan İnşaat İşçisi, Hastane Önünde Yatıyor!

Google'da Abone Ol service service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Tuzla Devlet Hastanesi’nin önünde tedavi olmak için bekleyen inşaat işçisi, Ensari Koç hastane tarafından kabul edilmediğini “Gidecek ve kalacak yerim yok, günlerdir hastanenin önünde yatıyorum” diyerek duyurdu.

https://devrimcidusun.org/wp-content/uploads/2021/04/1.png
Giriş Yap

Devrimci Düşün Gazetesi ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

KAI ile Sohbet Et

DEV-KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı

Yapay zeka yanlış bilgi üretebilir