DFG Şubat Ayı Hak İhlalleri Raporu: Cezaevindeki Gazeteci Sayısı 30’a Yükseldi
Dicle Fırat Gazeteciler Derneği (DFG), Şubat 2026 dönemine ilişkin gazetecilere yönelik hak ihlalleri raporunu yayımladı. Raporda, son bir ay içinde 5 gazetecinin tutuklanmasıyla cezaevlerindeki toplam gazeteci sayısının 30’a ulaştığı vurgulandı. Fiziksel saldırılar, gözaltılar, sansür ve baskı uygulamalarının devam ettiği belirtilen raporda, gazetecilerin ifade özgürlüğü ve güvenliğinin ciddi tehdit altında olduğu ifade edildi.










