1. Haberler
  2. Emek
  3. İstanbul’da Sağlıkçılara Ücretsiz Ulaşım Hakkı Yıl Sonuna Kadar Uzatıldı

İstanbul’da Sağlıkçılara Ücretsiz Ulaşım Hakkı Yıl Sonuna Kadar Uzatıldı

featured
Google'da Abone Ol service service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Covid-19 salgınının yayılmaya başladığı günlerde İstanbul’da sağlık emekçilerine tanınan ücretsiz ulaşım ve otopark hakkının yıl sonuna kadar uzatıldığı açıklandı.

Açıklama İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu’ndan geldi. İmamoğlu sosyal medya hesabından “Ağustos ayı sonunda bitecek olan sağlık çalışanlarının toplu taşıma ve otoparklarımızdan ücretsiz kullanım hakları yıl sonuna kadar uzatılmıştır. Pandemiye karşı cefakarca mücadele eden sağlık çalışanlarımızın her zaman yanındayız” paylaşımı yaptı.

https://devrimcidusun.org/wp-content/uploads/2021/04/1.png
Giriş Yap

Devrimci Düşün Gazetesi ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

KAI ile Sohbet Et

DEV-KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı

Yapay zeka yanlış bilgi üretebilir